Translate

poniedziałek, 2 września 2013

Cekinowy kuferek

Na wyprzedaży w Zarze wpadł mi do ręki kuferek z cekinami i koralikami. Przed przeceną owy kuferek kosztował prawie 300 złotych. Aż mnie zdziwiło kto tyle zapłacił? Cena w przecenie to już 79,90 złotych. Co dla mnie jest bardziej realną kwotą do zapłaty.





Niestety kuferek, który kupiłam był uszkodzony ( uszkodzenia zaznaczyłam w okręgach). Z jednej strony w kilku miejscach cekiny i koraliki były odprute, a i same cekiny jak dla mnie trochę mało praktyczne, gdyż ciągle haczyły ubrania. Może dla kogoś to nie problem, ale mnie to trochę denerwowało, więc...


Uszkodzenia zdobienia kuferka

Tak więc wpadłam na mały pomysł: odprułam cekiny z całego kuferka. Natomiast stronę kuferka, gdzie "uszkodzone" były zarówno koraliki postanowiłam i je odpruć. A żeby kuferek urozmaicić zdecydowałam ozdobić go ręcznie malowanym motywem kwiatów.

Po odpruciu uszkodzonych zdobień

Kuferek po drobnej modyfikacji prezentuje się następująco...

 


******

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz