Translate

wtorek, 3 września 2013

Buty - Hello Kitty

Przeglądając Moją ulubioną stronę z inspiracjami - Stylowi.pl (link: http://stylowi.pl/) wpadły mi w oko szydełkowe buciki z kotkiem Hello Kitty...

hello kitty



A więc postanowiłam po kilki latach chwycić ponownie do ręki szydełko by stworzyć takie buciki dla mojej małej chrześniaczki. Odwiedziłam pasmanterię i kupiła motki wełny. Niestety takiego samego odcienia różu nie dostałam, więc kupiłam jasny odcień. Po 24 godzinach zabawy z szydełkiem, kilku poprawkach powstało małe "dzieło".




Może nie identyczne z oryginałem, ale również śliczne :)

1 komentarz:

  1. Prześliczne;) Uwielbiam Hello Kitty:D Są niemal identyczne ale najważniejsze że zrobione z sercem;)
    Jak będę miała kiedyś Dzidzię to wiem do kogo się zgłoszę po takie cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń