Translate

środa, 27 sierpnia 2014

Lakier: Barry M - Aquarium, nr 405

Witajce!

Dziś ponownie pod lupę wzięłam lakier Barry M. Tym razem jest to lakier z serii "Aquarium Nail Effects". Jest to dwu-tonowy lustrzany lakier o nazwie nr 405 - Arabian (AQNP5). Lakier jest w zielono-niebieskim kolorze.

aquarium-nail-effects

firma/marka: Barry M
seria: Aquarium Nail Effects
nr /nazwa: nr 405 - Arabian (AQNP5)
opakowanie: szklana prostokątna buteleczka
pojemność: 10 ml 
cena: 19,90 zł
pędzel:  wąski
 

Lakier ten to mój kolejny skarb kupiony na Minti Shop! Lakier ma dobra konsystencje i wąski pędzelek. Już przy jednej warstwie dobrze kryje, a dwie warstwy są absolutnie wystarczające. Lakier ten bez nakładania topera pięknie błyszczy na paznokciach, a jego czas schnięcia jest przyzwoity (ani za długi, ani za szybki). Jednak lakier utrzymuje się bez większych uszkodzeń przez ponad 5 dni.


Jak każdy lakier "lustrzany" również i ten podkreśla wszelkie niedoskonałości na płytce paznokci, czy są to prążki na paznokciach, czy też ślady po rozdwojeniu płytki. Dodatkowym minusikiem lakieru jest jego szybkie ścieranie na końcówkach.

Ja do mojego mani użyłam dwóch warstw lakieru Arabian, a na palec serdeczny nałożyłam trzy warstwy lakieru Miss Sporty z serii Oh My Glam!, nr 004, który bardziej efektywnie prezentuje się wieczorowa porą. (Nie użyłam żadnego Top coat)



Lakiery w porannym świetle dnia






A to efekt dwóch tonów lakieru "Arabian"  Barry M.





Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz