Translate

niedziela, 7 września 2014

Nowe lakiery - Orly i Models Own

Witajcie!

Dziś chce się trochę pochwalić moimi nowymi skarbami. Są to lakiery Orly i Models Own. i nie było by nic dziwnego, gdyby nie było ich 5 sztuk. Wszystkie lakiery kupiłam w TK Maxx.

Lakiery Orly kosztowały mnie po 12,99 zł (według informacji z  etykietki regularna cena to 52,00 zł). Zamknięte w szklanych buteleczkach o pojemności 18 ml, z wąskim pędzelkiem i szarą gumową rączką. Wszystkie lakiery, które kupiłam są perłowe. Lakiery nie zawiera DBP, Toluenu oraz Formaldehydu.
Lakiery Models Own kosztowały mnie po 14,99 zł (według informacji z  etykietki regularna cena to 26,00 zł). Lakiery, które kupiłam są perłowe oraz w kremowym, pastelowym kolorze. Lakiery w szklanych buteleczkach o pojemności 14 ml i pędzlach w standardowej szerokości.





ORLY


Cherry Bomb; 40503 - to perłowy lakier w kolorze jaskrawoczerwonym z pomarańczowym akcentem, a jego wykończenie drobinkami sprawia, że świeci.

 

Temptress; 40717 - lakier pochodzi z kolekcji "Femme Fatal" (Zima 2009) w kolorze ciemnego wina, czyli burgundu z drobinkami.

 

Close Your Eyes; 40597 - lakier pochodzi z kolekcji "Truth or Dare" (Jesień 2005). Jest w kolorze głębokiej purpury z drobinkami, które sprawiają, że pięknie błyszczy.

 

Models Own


Purple Imperial - lakier pochodzi z kolekcji "Kaleidoscope", która została stworzona z okazji 5 urodzin marki. Lakier w intensywnym perłowym kolorze purpury.

 

Lilac Dream - z kolekcji "Ice Cream Sundae" w delikatnym wrzosowym kolorze z kremowym wykończeniem.

 


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz