Translate

wtorek, 16 września 2014

Lakiery: Models Own


Witajcie!

Dziś postanowiłam przetestować nowo nabyte lakiery. I wybór padła na dwa lakiery z palety fioletowej. I tak wybrałam lakiery od Models OWN, wrzosowy/liliowy czyli Lilac Dreams (NP049) i śliwkowy - Purple Imperial, o których trochę pisałam w poście: nowe lakiery.

Lakiery kupiłam w TK Maxx za cenę 14, 99 zł i oba mają po 14 ml.




Lilac Dream to lakier w pastelowym kolorze wrzosowym o kremowym wykończeniu. Lakier o gęstej konsystencji i wąskim pędzelku. Lakier pomimo swoje konsystencji łatwo nakłada się na paznokcie, bez smug, zacieków, czy pęcherzyków.. Jedna grubsza warstwa lakieru bardzo dobrze pokrywa paznokcie.

 

Natomiast Purple Imperial jest w intensywnym kolorze purpurowym zbliżonym do śliwki, Jest to lakier perlisty stworzony przez firmę na jej 5 urodzimy. Również i ten lakier ma wąski pędzelek, jednak ma rzadszą konsystencję (i tu łatwo pomalować sobie skórki). Przez co potrzeba dwóch warstw do pokrycia paznokci. Lakier ten też łatwo się nakłada i równie szybko wysycha. A jego drobinki pięknie błyszczą w świetle słonecznym. Jego jedyny minus jaki dostrzegłam to wycieranie się na końcówkach!



 


Lilac Dream ma delikatny i pastelowy kolor, który w promieniach słonecznych nie rzuca się w oczy, natomiast w przygaszonym (lub słabym) świetle dale wrażenie sinego odcienia skóry. Oba lakier są trwałe.

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. o boszzz jakie piękne lakiery! A jakie długie paznokcie! Jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń