Translate

wtorek, 9 września 2014

DIY - kaseton na cienie do powiek

Witajcie,

Dziś trochę rękodzieła.
Z pewnością każda z Was ma w swojej kosmetyczce przeróżne pojedyncze cenie czy też w małych opakowaniach, które "pętają" się pod ręką. Na mojej toaletce jest spora gromadka cieni. Tak więc wpadłam na mały pomysł by je zorganizować i stworzyć swój własny kaseton.

Nie jest to wcale trudne zadanie!




W tym celu potrzebne nam są:
  • metalowe pudełko po kredkach,
  • mata magnetyczna (kupiona na allegro),
  • nożyczki,
  • klej typu "super glue",
  • lusterko.


Na początek z pudełka wyjmujemy kredki i wykrawamy z matu prostokąt odpowiadający rozmiarom pudełeczka i przyklejamy go do spodu (oczywiście magnetyczną stroną do góry).
Kolejno, choć już nie aż tak konieczne ale na pewno pomocne, jest przyklejenie lusterka. Ja swoje lustereczko przykleiłam tak, by zakryło napis, co w efekcie nawet fajnie się komponuje.


Teraz, kiedy klej wysechł pozostało już tylko zorganizować i poukładać w dowolny sposób cienie. I w tka o to zyskałyśmy swój własny, jedyny i nie powtarzalny kaseton, w którym z pewnością z łatwością zapanujemy nad cieniami.






Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł;) Myślę, że skorzystam z niego w przyszłości bo też mam sporo pojedynczych cieni które ciężko jakoś ładnie poukładać i opakowania zajmują więcej miejsca;)

    OdpowiedzUsuń