Translate

poniedziałek, 29 września 2014

Szczotka do włosów Tangle Teezer

O tych szczotkach do włosów chyba każdy słyszał. "Tangle Teezer to szczotka zaprojektowana przez brytyjskiego fryzjera Shaun P., umożliwia szybkie rozczesanie zarówno mokrych jak i suchych włosów, bez ciągnięcia, wyrywania, łamania i elektryzowania włosów." Mintishop

Odstraszała mnie głównie cena ponad 50 zł za plastik. Za trochę plastiku takie ceny? Wcześniej używałam drewnianej szczotki (łącznie z ząbkami)
A, że jestem posiadaczka długich włosów to ich rozczesywanie po umyciu było masakrycznym zadaniem. Siostra była już wcześniej posiadaczką TT to postanowiła ją przetestować na swoich włosach i sprawdzić czy jest warta zainwestowania w nią pieniędzy. I jakie było moje zaskoczenie, kiedy w kilka minut ogarnęłam swoje "zwichrzone" włosy.


A, że jak raz użyłam to i polubiłam (nawet bardzo;)), tak więc przy zakupach na mintishop.pl kliknęłam na "dodaj do kosza" i tak stałam się posiadaczką swojej własnej szczotki Tangle Teezer Original Plum Delicious.



Moja szczotka TT Original jest dwukolorowa (fioletowo-różowa) oraz niedużych rozmiarów. Jej długość to ok 12 cm, a maksymalna szerokość to ok. 7 cm. Z łatwością mieści się w dłoni i równie łatwo sunie po włosach. Bez zbędnego szarpania(!) rozczesuje zarówno mokre włosy do nasady, aż po końce, jak i suche. A ile czasu zaoszczędzamy przy czesaniu tą szczotką! Kształt może i ergonomiczny ale mimo wszystko czasem wypadnie z ręki z głośnym hukiem. A i ząbki z czasem się wyginają (ale nadal dobrze rozczesuje).




Szczotka tak bardzo mnie od siebie uzależniła, że szybko stała się numerem 1. Nie wyobrażam sobie rozczesywania włosów po ich umyciu inną szczotką i tak naprawdę rzadko już używam innej szczotki. No i oczywiście kiedy gdzieś wyjeżdżam to ją pierwszą pakuję do kosmetyczki ;)

P.S. Tak dla ciekawskich znalazłam w necie: "Jak rozpoznać oryginalną szczotkę TT".


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz