Translate

poniedziałek, 20 października 2014

Mani - kwiaty wrzosu

I tym razem na moich paznokciach ponownie zagościł motyw kwiatowy. Jednak tym razem pokusiłam się na coś zgodnego z pora roku, a mianowicie -  wrzosy :)

Jesień to sezon krzewów wrzosu. Ich drobne kwiaty pięknie ozdabiają ogrody jak i wnętrze domu, a sklepowe półki uginają się od nich. A pierwsze skojarzenie jesienne z wrzosami to: duże pola wrzosowisk, Heatclieff i Cathy.

Tak więc jesienna aura i wszędobylska obecność krzewów zainspirowała mnie do zdobienia.

Najpierw na paznokcie nałożyłam odżywkę Miss Sporty. Kolejno na wszystkie paznokcie nałożyłam 2 warstwy lakieru Avon. A kiedy ten wysechł przy użyciu różnego sondy oraz zielonego lakieru Delia, Coral Prosilk namalowałam (ścieżkami) gałązki wrzosów, po trzy na każdym paznokciu. Następnie również za pomocą sond naniosłam na gałązki kwiatki wrzosów.  Do ich namalowania użyłam 3 lakierów: Golden Rose, Models Own i Wibo.

Końcowy etap prac to już tylko pomalowanie zdobienia top coat’em również firmy Golden Rose.







Użyte lakiery:

  • Avon, Aqua Fabtasy;
  • Delia, Colar Prosilk nr 177;
  • Golden Rose, nr 126;
  • Models Own, Lilac Dream;
  • Wibo, Celebrity Nails, nr 5 - So Classy;
  • Golden Rose, Gel look, Top Coat.


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz