Translate

piątek, 13 lutego 2015

Kosmetyczne zakupy stycznia


W styczniu do mojej kosmetycznej kolekcji dołączył nowy zapach, kilka lakierów, baza-Top Coat oraz przyśpieszacz wysychania lakieru. Kupiłam również nowe cienie do powiek, oraz nowe pędzle do malowania oczu.

Woda toaletowa


Zapach, który mnie oczarował od pierwszego powąchania. Jak również sam kształt butelki był i jest przyjemny dla oka. To cały urok firmy Guerlain, a zapach to La petite Robe noire [EDT]. Moja woda toaletowa jest edycją limitowaną z 2013. Twórcą kompozycji zapachowej jest Thierry Wasser.
  • Nutami głowy są akord zieleni: jaśmin i róża;
  • Nutami serca są: czereśnia, kwiat pomarańczy i jabłko;
  • Nutami bazy są: paczula, Żywica bursztynowa i piżmo.

Pojemność 50 ml, cena 220 zł (promocja Sephora)


Lakiery do paznokci



Baza to lakier Miss Sporty, Nail Expert, Base & Top Coat. Użyta przed pomalowaniem paznokci kolorem ma za zadanie chronić je przed przebarwieniem, natomiast jako warstwa wierzchnia ma nadawać lakierowi połysk. Pojemność 8 ml, cena 7,99 zł.

Kolejny lakier Miss Sporty to lakier z serii Clubbing Colours, nr 452 w kolorze pomarańczowym wpadającym w róż. Pojemność 7 ml, cena 6,99 zł

Następny lakier to maleńka buteleczka Golden Rose z serii WOW!, nr 56 Jest to matowy. Kolor lakieru w buteleczce zdaje się być brązowy po pomalowaniu ciemnej śliwki. Pojemność 6 ml cena ok. 4 zł.





Kolejne dwa lakiery to Rimmel, 60 Seconds. Pierwszy to nr 200 - Princess Pink, w kolorze pastelowego różu , drugi to lakier z sygnowany przez Ritę Orę 873 - Breakfast in Bed, jest to perłowy lakier w kolorze pastelowego błękitu (choć zdjęcie trochę oszukuje). Pojemność 8 ml, cena 10,99 zł.








Ostatni lakier to - Orly, nr 20810 Risque enconter. Pierwsze skojarzenie z jego kolorem - lisi czyli pomarańczowy wpadający w czerwień. Posiada opatentowaną ergonomiczną nakrętkę GRIPPER CAP™, która gwarantuje łatwe otwieranie oraz optymalne działanie lakieru . Pojemność 18 ml, cena 14 zł (TK Maxx).

Ostatni kosmetyk to wysuszacz również marki Orly, Flash Dry posiada mały kroplomierz. Wzbogacony o pro-witaminę B5 oraz olejek z kiełków pszenicy wzmacnia paznokcie oraz nawilża naskórek. Chroni lakier przed powstawaniem smug i zarysowań, nadaje niespotkany połysk. Pojemność 5 ml cena 5 złotych (Promocja TK Maxx).

Pomadka do ust


 


A właściwie matowy balsam do ust - Revlon, Colorburst, nr 235 Mischevous. Pomadka upatrzona i będąca na liście "must have" od dłuższego czasu. Kolor morelowy, cóż będąc posiadaczką kilku pomadek w kolorze czerwieni, różu i beżu potrzebowałam czegoś innego i ot mam. Na ustach zdaje się być pomarańczowy. I z całą pewnością ten kolor przyciąga wzrok. Waga 2,7 g, cena 49,59 zł.

Cienie do powiek


Chodząc po centrum handlowym nie mogłam ominąć wyspy INGLOTA. Patrzyłam i podziwiałam paletę kolorów cieni do powiek, aż się skusiłam na zakup. I tak do mojej palet doszły dwa kolory czerwony ze złotymi drobinkami (AMC 100) i jasny matowy szary (MATTE 324). Waga 2,5g, cena 13 zł.

Pielęgnacja cery

 


Ostatni kosmetyk zakupiony w styczniu to potrójny kwas hialuronowy w formie żelu. Kwas hialuronowy dzięki swoim właściwością poprawia nawilżenie skóry, zwiększa elastyczność i jędrność skóry. Do każdego rodzaju skóry. Pojemność 30 ml, cena 19,99 zł (Minti Shop).



"[...] roztwór ten zawiera trzy różne formy kwasu hialuronowego o różnych ciężarach cząsteczkowych:
• 1% wielkocząsteczkowego Kwasu Hialuronowego - 0,85-0,95 MDa
• 0,5% małocząsteczkowego Hialuronianu Sodu - 50-60 kDa
• 0,5% ultra niskocząsteczkowego Roślinnego Kwasu Hialuronowego - 3,6 kDa (3600 Daltonów) [...]"

Więcej informacji TU

Pędzle


Przy okazji zakupowego szaleństwa na Minti Shop kupiłam pędzle EcoTools. Szukałam pędzla do blendowania i smużenia, a że w swojej drobnej kolekcji pędzli mam już kilka tej firmy, więc postanowiłam zaryzykować. Pędzle te (Eye Enhancing Duo Set, nr 1217) to dwa podwójne zakończone pędzle do: smużenia, blendowania, aplikacji cieni, i eyeliner. Obecnie je testuję, poczekam i zobaczę jak ułoży się nam współpraca.


Każda z końcówek podpisana, a ich cena to 34,90 zł.



Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz