Translate

niedziela, 18 listopada 2018

Yankee Candle - Fireside Treats

Długo się zbierałam do recenzji tego zapachu, niemal tak długo jak za palenie świecy. I w końcu nadszedł ten moment, ze odpaliłam ją i czekałam na moment aż się zakocham w zapachu...

Tak więc zabieram się za opis zapachu opalanych pianek Mashmallow....



Kolekcja: Q2
Rok: 2013
Grupa zapachowa: Food &Spice



Nuty zapachowe:

  • nuta głowy: marshmallow
  • nuta serca: cukier, wanilia
  • nuta bazy: drewno cedrowe, żarzące się żar, drewno opałowe


O to co o zapachu piszą na internetowych sklepach:

"Zapach smacznych pianek opiekanych nad ogniskiem, przyjemna smakowita słodycz.
Zapach z kolekcji Q2 2013"1

"Delikatne słodkie opiekane pianki marshmallow, połączone z nutką wanilii i brązowym cukrem"2


Przyznam szczerze najpierw zachwycił mnie kolor świecy, czyli jej czysta biel, potem urzekł mnie jej zapach na sucho. Jej delikatna słodka nuta z delikatną wyczuwalną nutą drewna, w moim przekonaniu wielkie WOW!. Jadłam pianki na "surowo", dodawałam do kawy ale nigdy ich nie opalałam, więc ich zapachu nie znam.


To był mój pierwszy zapach z linii "food & spice" i po krótkim paleniu chyba nie przypadliśmy sobie do gustu. Ten zapach to cukier, cukier i jeszcze więcej cukru! z domieszką dymu palonego drewna. Jest słodki, intensywny i jak dla mnie wręcz mega duszący. 
Niektórzy w swoich opiniach kochają ten zapach inni określają go kadzidłem. Ja kadzidła nie czuję jednak nuta palonego drewna, żarzącej się w ogniu żywicy drzewa. Zapach jest mocniejsza i bardziej wyczuwalna podczas palenia, wręcz zmienia się w dymną. To odrobinę przygasza cukrową słodycz świecy.  Paląc tą świecę z łatwością można sobie wyobrazić letni wieczór z przyjaciółmi przy ognisku i gałęzie strzelające w ogniu 😊 ♡...

Jej plusem jest równomierne rozgrzewanie woski w świecy, natomiast sam wosk szybko się wypala.

Moja ocena?


Cóż, zapach słodko otula, ale też i męczy po długim czasie palenia. Z internetu dowiedziałam się, że zapach został wycofany i jakoś wielkiego smutku nie poczułam, tak jak nie poczuję go kiedy świeca się wypali....



Linki:




Pozdrawiam

Ninka17Sol

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz