Translate

niedziela, 1 maja 2016

Mój niestandardowy wzornik do lakierów


Moje zasoby lakierów nie są mega duże, jednak wystarczające, aby zdublować kolor (co mi się kilkukrotnie przydarzyło) lub też przy wyborze nowego lakieru przez dłuższą chwilę stoję i zastanawiam się czy już ten sam kolor posiadam w swojej "kolekcji".


Dlatego postanowiłam stworzyć wzornik z lakierami. Długo zastanawiałam się jak on będzie wyglądał, z czego go zrobię (czy to zwykły zeszyt, w kratkę , a może czysty, jaki format, itp.). Któregoś dnia, gdy porządkowałam szafki w pudełku znalazłam segregator, którego od lat nie używałam (format zeszytu, czyli A5).


Stara okładka zbytnio mi się nie podobała, tak, więc okleiłam na nowo. Używam zwykłych karteczek w kratkę z łatwością dostępne w każdym sklepie papierniczy. Strony podzieliłam według koloru oraz efektu.



Jak używam wzornika?

Bez zbytnich dużych opisów. Kratki w wymiarze 2x2 maluję niewielką ilość lakieru i ja opisałam, czyli wypisuję markę, serię, numer  i nazwę koloru. Oddzielna część segregatora zagospodarowana jest na wypisanie kiedy lakier został kupiony, gdzie i oczywiście jego cenę.



Nie mam strachu, że dla któregoś koloru zabraknie mi stron, bo wystarczy tylko wpiąć dodatkowe kartki. Natomiast kolory, które mi się już skończył lub oddałam je komuś po prostu wykreślam.

Teraz razem z wzornikiem mogę wyruszyć na zakupy bez obawy, że zdubluje kolor.




Pozdrawiam

Ninka17Sol

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz