Translate

sobota, 23 listopada 2013

Love... Lovely i Wibo

Ta bez zbytnich planów zakupowych odwiedziłam wczoraj Rossmann'a, a że od 22.11 do 28.11 jest wyprzedaż 40% na kosmetyki do makijarzu , tak więc grzech jest nie odwiedzić sklepu.
Może jakiś lakier udało by mi wypatrzeć - powiedziałam sobie i odwiedziłam sklep.
I tak jeden lakier przemienił się w 7 lakierów - 3 lakiery z Wibo i 4 lakiery z Lovely.




Moje nowe lakiery Wibo zakupione napromocji



WOW Glamour Sand, nr 3 - lakier brokatowy z efektem piasku. Mój kupiony lakier ma numer 4, jest w jagodowym odcieniu fioletu. Jedna warstwa lakieru ładnie pokrywa płytkę paznokci. Lakier o lekko chropowatej fakturze, a paznokcie nim pomalowane nie haczą o ubrania, jednak po 24 godzinach matowieje.














Express Growth, Trends Nude, nr 351 - lakier z multiwitaminami, który wspomaga wzrost paznokci oraz nawilża je. Śliczny, delikatny nudziak. Upolowałam ostatnią sztukę :)











Glamour Nails, nr 3 - Lakier w kolorze czerwonym z drobinami brokatu, który wręcz olśniewa blaskiem. Idealny jako uzupełnienie wieczorowego stroju. Wibo stworzyło pięć lakierów z tej serii, ja mam nr 3.

















Moje nowe lakiery Lovely zakupione na promocji




Gloss Like Gel, nr 237, 226 - Lakier o formule imitującej żel. Lakiery o intensywnych kolorach. Ja posiadam nr 237 w odcieniu cyklamenowym, oraz nr 226 w kolorze miedzianym.

















Baltic Sand, nr 1 - lakier o piaskowym efekcie. Lakier według producenta ma się długo utrzymywać na paznokciach i łatwo zmywać. Jednak po 24 godzinach widać już delikatne odpryski. Aby dobrze pokryć płytkę należy nałożyć 2 a nawet i 3 warstwy lakieru. Trochę długo schnie. Natomiast efekt tego lakieru jest super - pięknie błyszczące paznokciach. Seria ta liczy sobie 3 lakiery, ja mam lakier nr 1 w ceglastym odcieniu czerwieni.















Blink Blink, nr 1 - lakier z okrągłym brokatem w kolorach fioletowym i srebrnym o różnych rozmiarach. Baza lakiery jest szaro-fioletowa, tak więc aby pokryć lakierem paznokcie potrzeba kilku warstw, najlepiej trzy. Jeśli koś nie ma cierpliwości lepiej nałożyć lakier na wcześniej pomalowane paznokcie lakierem, np.: fioletowym, szarym, białym, brązowym.













Źródła:
http://lovelymakeup.pl/
http://wibo.pl/

***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz