Translate

czwartek, 7 listopada 2013

Zdobienie paznokci - panterka

Dziś tworząc nowe zdobienie postanowiłam zrezygnować z motywu kwiatowego, a właściwie roślinnego. Jakoś lakier, którym pomalowałam paznokcie współgrał z dzisiejszą szarą pogodą. Wybrałam szary Revlon, Nail Enamel/Venus, Silver. Niebyła bym sobą, gdybym je tak zostawiła, a chciałam dodać kolor do szarego.Przez dłuższy czas zastanawiałam się nad zdobieniem. Dziś była wybredna i jakiekolwiek bym nie wybrała nie podobało mi się za bardzo. Wpadł mi w oko szalik z motywem panterki i tak oto narodził się nowy wzorek - pantera.


Na początek nałożyłam dwie warstwy lakieru Revlon. W czasie kiedy lakier sechł zastanawiałam się czy namalować panterkę kolorową czy jedno kolorową, czy pomalować cały paznokieć, czy część.


Ustało na kolorowym motywie na połowie paznokci. Więc po wyschnięciu lakieru bazowego za pomocą sondy namalowałam "ciapeczki" o różnych kształtach, wielkościach i kolorach na każdym paznokciu. Teraz Już pozostało mi czarnym lakierem Wibo do zdobień za pomocą pędzelka obmalować kolorowy lakier.


 Efekt końcowy wygląda następująco




A i nawet zdobienie namalowane lewą ręko nie prezentuje się najgorzej :-)



A do mojej pracy wykorzystałam 5 lakierów, sondę i pędzelek do zdobień. Użyłam następujące lakiery:

  • Revlon, Nail Enamel/Venus, Silver;
  • Avon, Nailwear Pro, Sunshine; 
  • Delia, Coral Porsilk, nr 177;
  • Miss Sporty, Clubbing Colours, nr 320;
  • NYC, Long Wearing, nr 109 Pink Promenade Creme,
  • Wibo, Art Line, nr 13.



***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz