Translate

poniedziałek, 3 lutego 2014

Lakier do paznokci - Barry M

Szczęśliwym zbiegiem okoliczności stałam się właścicielką lakieru firm Barry M, w kolorze nr 296 - koralowym. A zdobycie go kosztował mnie przysłowiową złotówkę - gdyż jest używany. To wyjątkowa okazja, więc jak to nie brać. Na allegro kosztują drożej, a nowe można kupić m.in.: TU. I długo czekałam z jego recenzją.
Barry M to brytyjski producent kosmetyków kolorowych i akcesoriów. Firma założył Barry Meroma w 1982 roku.

Źródło zdjęcia: http://www.barrym.com/products/nails/paint.html
Lakier, który posiadam był już używana (zużyte około pół buteleczki), więc mogę powiedzieć, że jego obecna konsystencją jest gęsta ale nie za bardzo, nie spływa z pędzelka i dobrze się rozprowadza. Pakowany jest w małe szklane buteleczki o pojemności 10 ml.

Pędzelek jest wąski ale nie za bardzo, wręcz taki jaki lubię, a kto lubi szybko pomalować paznokcie nie ucieszy się nim. Przy nałożeniu jednej warstwy płytka paznokci lekko prześwituje, dwie warstwy dają przyzwoite krycie. Jak dla mnie wystarczające. Również czas schnięcia jest przyzwoity, ani za długi ani za szybki. Plusem tego lakieru jest jego trwałość. U mnie około tygodnia, bez oznak starcia czy odprysków. 


Lakier, który posiadam jest w kolorze koralowym, czyli róż wpadający w czerwień i pomarańcze. Kolor jest mocny, intensywny, ale nie jest jaskrawy. Bardzo mi się spodobał, wręcz polubiłam go. Mój lakier jest matowy (czego na zdjęciach nie widać), ale wystarczy nałożyć toper i pięknie błyszczą się na paznokciach.

Mój lakier postanowiłam ozdobić kropeczkami namalowanymi małymi sondami i czarnym lakierem. Oto efekt prac.








***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz