Translate

wtorek, 28 stycznia 2014

Zdobienie paznokci - pawie pióro

Dziś przyszła kolej na prezentację nowego zdobienia. Tym razem jest to zdobienie ombre nails i pawie pióro, zwane również "pawie oko".




Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki do paznokci Sensique, kolejno dwie warstwy lakieru Bell z serii Air Flow w kolorze złotym na palec serdeczny oraz dwie warstwy lakieru Ladycode w mlecznym odcieniu mlecznego różu z serii French Nail Enamel na pozostałe paznokcie. Lakier jak sama nazwa przeznaczony do french manicure, tak więc po nałożeniu dwóch warstwy płytka paznokci prześwituje.

Kolejno za pomocą pacynki do cieni na mleczny róż nałożyłam stopniowo złoty lakier do paznokci. Do zrobienia ombre nails niektórzy wolą gąbkę do mycia naczyń czy też do podkładu. ja wykorzystałam pacynkę, gdyż mam ich w nadmiarze.

Dwie warstwy Ladycode i Bell - zdjęcie w sztucznym świetle



Ombe nails - zdjęcie w sztucznym świetle




Kolejny etap prac to stworzenie piórka. W tym celu wykorzystałam lakiery: Avon, Nailwear Pro - Aqua Fantasy i Delia, Coral Prosilk nr 177 oraz cieniutki pędzelek jaki widać na pierwszym zdjęciu.



Początkowo namalowałam Lakierem Avon'a stosinę pióra w kształcie  odwróconej spłaszczonej litery "C", a następnie promienie pióra. Kolejno za pomocą zielonego lakieru i tego samego pędzelka pomalowałam brzegi promieni piórka dla ciekawszego efektu. 


Końcowym etapem pióra było zrobienie oka. W tym Celu wykorzystałam trzy lakiery:
  • Wibo, Extrema Nails, nr 13 - czerwony;
  • Avon, Nailwear Por - Sunshine - żółty;
  • Miss Sporty, Matal Flip, nr 050;
  • trzy sondy.



A oto efekt końcowy prac



Lewa ręka



Prawa ręka



***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz