Translate

środa, 1 stycznia 2014

Sylwestrowo miętowo

A żeby pożegnać stary rok i powitać nowy na bogato to i z dodatkiem złota i srebra.

Długo szukałam lakieru miętowego, aż w Sylwestra odwiedzając drogerię robiąc małe zakupy i wpadł mi w oko lakier Eveline, mini max nr 808. Tak mnie urzekła kolor, że musiałam go mieć. Oczywiście wyszperałam ostatnią buteleczkę. Lakier w małej buteleczce - 5 ml, jest gęsty i nie spływa z pędzla.
Lakier na paznokciach wysycha w miarę szybko, nie jest podatny na uszkodzenia i bez użycia top coat ładnie błyszczy. Producent zapewnia trwałość do 9 dni, a mam go dopiero 24h, więc przetestowanie trwałości przede mną. Jednak jedna warstwa lakieru pozostawia smugi, ale do ładnego pokrycia płytki paznokci wystarczą już dwie warstwy. Ilość składników do stworzenia tego lakiery też powala na kolana. Kosztował mnie on 4,79 zł.

Lakiery złoty i srebrny to lakiery firmy Bell z serii Air Flow Lotus Effect, Lakier w buteleczkach o pojemności 10g, Kupiłam je w Biedronce po 5,99 zł. Lakier, który ma zapewnić oddychanie paznokciom oraz super efekt i głębokie krycie już po jednej aplikacji. Lakiery nie ma numerów ani na buteleczce ani na stronie Internetowej firmy też go nie znalazłam. Lakiery są rzadkie i spływają z pędzelka. Bardzo polubiłam pędzelek, trzema posunięciami można pokryć płytkę. Jednak przez to że jest rzadki potrzeba dwóch warstw do dobrego pokrycia paznokci. Plusem lakieru jest to, że nie widać posunięć pędzla na paznokciach. Jednak lakiery są miękkie (zwłaszcza złoty) bardzo długo schnie, nawet pomalowane top coat są podatne na uszkodzenie. Jednak są ładne.
Oto moje nowe lakiery i efekt mojej pracy


Eveline, nimi max, 808 - jedna warstwa
Eveline, mini max, 808 - dwie warstwy



***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz