Translate

środa, 15 stycznia 2014

Zdobienie - biel i srebro

Wczoraj moje paznokcie współgrały z pogodą: biało za oknem - biało na moich paznokciach.
Do zdobienia użyłam lakierów Quiz z serii Safari, nr 56 - biały, oraz Bell z serii Air Flow - srebrny. Zdobienie zbytnio uciążliwe nie było za wyjątkiem ilości warstw lakierów


Lakiery Quiz można kupić w sklepie "chińskim", a kosmetyki marki Quiz są produkowane w Polsce! Co do wymagań jakościowych, cóż jedna warstwa lakieru okropnie smuży, tak więc potrzeba dwóch warstw do dobrego pokrycia i nie zostawia żadnych niedoskonałości. Czas schnięcia lakieru jest przyzwoity - ani za długi, ani za szybki.

Lakier Bell opisywałam już we wcześniejszych postach (TU), tak więc nie będę się powtarzać. Początkowo i tego lakieru nałożyłam dwie warstwy, jednak schnie on dłużej i niefortunnie gdzieś zahaczyłam paznokciem, tak więc skończyło się na trzech warstwach srebrnego lakieru.

 A żeby więcej nigdzie nie zahaczyć paznokciami pomalowałam je top coa'tem z Miss Sporty. I voila!






***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz