Translate

sobota, 4 stycznia 2020

Yankee Candle, Home Inspiration - Merry Mint Chocolate



Z racji okresu świątecznego i wszędobylskiego czaru ich magi postanowiłam dziś stworzyć post o świecy z równie radosną nazwą - Merry Mint Chocolate, z linii zapachowej Home Inspiration*.



Świece otrzymałam w prezencie świątecznym zeszłego roku.

Kupione w TkMaxx, nie dostępny w regularnej sprzedaży w sklepach stacjonarnych.



W internecie znalazałam opis świecy:
"Chocolate and beautiful mint leaves collide."
co można tłumaczyć:  Zderzenie czekolady i pięknych liści mięty.

Hmmmm......

Recenzję zacznę od części wizualnej…

Mam średnią świecę,
pojemność 340g
czas palenia to od 40 do 60 godzin.



Na słoiczku piękna naklejka słodkości: babeczek, cukierkowych laski, czekoladek, a na centralnym punkcie kubek z czekoladą do picia a w nim  biało czerwona czekoladka. I to jest duży plus świeczki.
Sama świeca w pięknym seledynowym odcieniu. Na sucho pachnie cukrem pudrem i miętą. Nie jest to capach intensywnie mocny ale taki otulający miły.



No i przyszła pora na odpalenie świecy...



I tu zapach się zmienia jest nadal słodki (nie mega cukrowy, ale słodko), z delikatną nuta czekolady, a dzięki nutom mięty jest orzeźwiający. Zapach ładny a dzięki swojej delikatności nie atakuje nosa i powolutku otula pomieszczenie swoją wonią. A żeby go wyczuć najlepiej poruszać się po domu/mieszkaniu, gdyż świeczka w odróżnieniu od innych sygnowanych przez Yankee Candle ma subtelne nuty zapachowe. A przebywanie blisko palącej się świecy sprawia, że przyzwyczajam się do niej i przestaje się czuć jej zapach.




Jak dla mnie świeczka sama z siebie nie ma nic wspólnego z świątecznym nastrojem, poza słowem „Merry” w nazwie i słodyczami na naklejce. Tak więc miłośnicy czekoladowych zapachów spokojnie mogą ją palić całym rokiem. Osobiście musiałam zrobić kilka podejść do świeczki i po 3 odpaleniu przekonałam się do niej. Trochę szkoda, że póki co nie można dostać w formie wosku….😭😭😭



_________________________________
*Świece Yankee Candle Home Inspiration to specjalna linia zapachów dostępna w supermarketach. (żródło: TU)




Pozdrawiam

Ninka17Sol

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz